Özdilek

Magazin

Öğrencilerden bisiklet turu

Kocaeli Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu (BESYO) öğrencileri, İzmit Belediyesi’ne ait Yahya Kaptan Mahallesi’ndeki Bisiklet Eğitim Tesislerinde bisiklet kullanmayı öğrendiler.

5 Şubat 2015 Saat: 17:52
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 481 kez okunmuştur

Öğrencilerden bisiklet turu
Öğrencilerden bisiklet turu

BESYO Öğretim Görevlisi Yüksel Abdikoğlu ile birlikte eğitim tesislerine gelen üniversiteli öğrenciler, burada önce teorik olarak bisiklet eğitimi aldılar. Ardından da öğrendiklerini uygulamalı olarak gören öğrenciler” İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’ın “ bisiklet kenti İzmit “ projesini destekliyoruz. Bisiklet kullanmak hem sağlık açısından hem de ekonomik bakımdan çok önemli. Bizler de fırsat buldukça bisiklet kullanacağız. İmkanı olan herkes bisiklete binsin” dediler.

 

Kocaeli Haberci Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız