Özdilek

Magazin

O SES TÜRKİYE'NİN EREN'İ KOCAELİ'DEN DESTEK BEKLİYOR

İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan, İzmitli sanatçı Eren Şenay ile gurur duyduklarını söyledi.

9 Şubat 2013 Saat: 12:22
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 469 kez okunmuştur

O SES TÜRKİYE'NİN EREN'İ KOCAELİ'DEN DESTEK BEKLİYOR
O SES TÜRKİYE'NİN EREN'İ KOCAELİ'DEN DESTEK BEKLİYOR

Star Tv’de yayınlanan Acun Ilıcalı’nın yapımcılığını yaptığı O Ses Türkiye yarışma programında yarı finale yükselen İzmitli ses sanatçısı Eren, Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’ı ziyaret etti. Oldukça sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette Başkan Doğan, Eren’in başarısı ile gurur duyduklarını belirterek” Sanata ve sanatçıya her zaman destek olduk ve bundan sonra da olmayı sürdüreceğiz. Amacımız, İzmit’in kültür, sanat ve turizm kenti olmasıdır. Bunda sanatçılarımıza önemli görevler düşüyor. İzmitli Eren arkadaşımızın  ulusal bir televizyon kanalındaki yarışmada  başarılı olması  göğsümüzü kabartır. İzmitlilerden Eren kardeşimize yarışmada  SMS’leriyle destek olmalarını istiyoruz. Başarı sadece Eren’in değil bütün İzmit’in olacaktır” dedi. Eren Şenay da Başkan Doğan’a desteğinden dolayı teşekkür etti.

 

Kocaeli Haberci Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız