Özdilek

Magazin

Minibüsçüler İftarda Buluştu

S.S. 27 nolu Karamürsel – Handere Minibüsçüler Kooperatifi tarafından ilçe protokolüne iftar yemeği verildi. Karamürsel Kalyon Kafede gerçekleştirilen iftar yemeğinde S.S. 27 nolu Karamürsel – Handere Minibüsçüler Kooperatifi Başkanı

23 Temmuz 2013 Saat: 17:45
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 471 kez okunmuştur

Minibüsçüler İftarda Buluştu
Minibüsçüler İftarda Buluştu

Kooperatif Başkanı Gürses , Ramazan ayı sebebiyle ilçe protokolüyle hayırlı bir akşamda iftar programıyla bir araya gelmenin mutluluğu içinde olduğunu belirtti.

İftar programına katılan Karamürsel Kaymakamı Celil Ateşoğlu ve Belediye Başkanı İsmail Yıldırım S.S. 27 nolu Karamürsel – Handere Minibüsçüler Kooperatifinin talep ve istekleri hakkında bilgi aldı.

Programa Karamürsel Kaymakamı Celil Ateşoğlu, Belediye Başkanı İsmail Yıldırım, Ak Parti İlçe Başkanı Ahmet Türkel, Türkiye Bosna Hersek Türkleri Federasyonu Başkanı Ahmet Utaş, Esnaf Kefalet Kredi Kooperatifi Başkanı Halil Yanık, Şoförler Odası Başkanı Mustafa Asım Uğurlu, Emniyet Mensupları ve kooperatif yöneticileri katıldı.

 

 

Kocaeli Haberci Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız