İzmit Belediyesi tarafından düzenlenen gençlik konseri büyük ilgi gördü.


Yahya Kaptan Mahallesi’ndeki Şehit Recep Topaloğlu Spor Salonu'ndaki 2013 yılını ilk gençlik konserinde hakim bey şarkısıyla üne kavuşan Mehmet Erdem sahne aldı. İzmit Belediye Başkanı Dr.Nevzat Doğan’ın da izlediği konserde gençler gönüllerince eğlenme imkanı buldu. Ünlü şarkısı birbirinden güzel şarkılarını salonu dolduran İzmitli hayranları için söyledi. Kendine has tarzıyla yaklaşık 2 saat sahnede kalan Mehmet Erdem gördüğü büyük ilgiden memnun kaldığını söyledi.