Kocaeli Yüksek Öğrenim Derneği Kültür Sanat Komisyonu tarafından ‘’Kendimize değer veriyoruz ‘’ ilkesi çerçevesinde düzenlenen İstanbul Gezisi hafta sonu çoşku ile gerçekleştirildi.


KYÖD Kültür Sanat komisyonu Basın-Halkla İlişkiler Sorumlusu Vacit Çelik’in rehberliğinde hayata geçirilen gezi süresince Dolmabahçe Sarayı gezildi, Sarıyer Sahilinde yemek yenildi ve sahil gezisi yapıldı. İstanbul Gezisi İstinye Park’ta tamamlandı. Acarlar seyahatten sağlanan Turizm Belgeli otobüs ile gerçekleştirilen gezi sonucunda gezi severler başta KYÖD Başkanı Haşmet Belen olmak üzere Kültür – Sanat Komisyonu üyeleri ve Komisyon Basın-Halkla İlişkiler Sorumlusu ve rehberleri Vacit Çelik’e teşekkür ederek doğa güzelliklerini, tarihi değerleri gezme – görme olanağı sağlayan bu tür kültür ve doğa içerikli gezilerin kesintisiz sürdürülmesini istediler.