Özdilek

Magazin

Kuş Mezatı açıldı

Kocaeli Ornitholoji (Kuş Bilimi) derneği de, eylül ayının gelişi ile birlikte yeni sezonu ve kuş mezatını açtı.

1 Eylül 2013 Saat: 16:19
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 1.324 kez okunmuştur

Kuş Mezatı açıldı
Kuş Mezatı açıldı

1960 yılından beri faaliyet gösteren Kocaeli Ornitholoji  Derneği’nin  Verem Savaş Derneği karşısındaki binasında kanarya üreticileri yeni yetiştirdikleri cins kanarya yavrularını mezata getirdiler.  350 üyesi bulunan Derneğin Başkanı  Ali Soyer ‘in yanı sıra  Türkiye Kanarya ve Kafes Kuşları Federasyonu Başkanı  Yılmaz Çakmak da sezonun ilk mezatına katıldı.

Kocaeli Ornitholoji Derneği Başkanı  Ali Soyer,  kuş sezonunun nisan  ayına kadar devam edeceğini,  sezon boyunca  her hafta çaramba ve cumartesi günleri dernek binasında mezat kurulacağını açıkladı. Mezatta, sadece kayıtlı ve bilezikli kuşlar satışa sunulabiliyor.  İyi cins kanarya yavuralarının fiyatları  30-250 TL arasında değişiyor.  Dernek bu yıl da  5-6 Ekim tarihleri arasında Büyükşehir Belediyesi Uluslar arası Fuar Merkezinde çok büyük bir kuş mezatı ve kanarya yarışması düzenleyecek. Bu etkinliğe, Türkiye’nin her yşerinden binlerce kuş meraklısının katılımı bekleniyor.

 

Kocaeli Haberci Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız