Özdilek

Magazin

Kırım Tatarları kahvaltıda buluştu

Kocaeli Kırım Tatarları Kültür ve Dayanışma Derneği üyeleri bugün dernek binasında geleneksel olarak 2 ayda bir düzenledikleri kahvaltı programında çevre illerden gelen dernek üyeleri ile bir araya geldiler.

8 Şubat 2015 Saat: 17:30
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 576 kez okunmuştur

Kırım Tatarları kahvaltıda buluştu
Kırım Tatarları kahvaltıda buluştu

Kocaeli Kırım Tatarları Kültür ve Dayanışma Derneğinin bu ay 48’incisini düzenlediği kahvaltı programına Kocaeli Kent Konseyi Başkanı Abdullah Köktürk, CHP Kocaeli Milletvekili Aday adayı Müzeyyen Topçu Tan ve Kırım Tatarları Dernekleri Federasyonu'na bağlı diğer dernek üyeleri de katıldı. Düzenlenen etkinlikte dernek üyeleri kahvaltı çeşitlerinin yanı sıra Kırım lezzetlerinden de tatma şansı buldu.  Etkinlikte konuşma yapan Kocaeli Kırım Tatarları Kültür ve Dayanışma Derneği Genel Sekreteri Zümran Aracı, “Bu bizim hale getirdiğimiz 9 yıldır geleneksel kahvaltımız. Hamur işlerini bayanlarımız kendi elleriyle yapıyorlar. Satranç turnuvası yapacağız. 27, 28 Şubat ve 1 Mart tarihinde olacak. Bu tür etkinliklerde soydaşlarımızla birlikte olmak çok güzel” şeklinde konuştu.

 

Kocaeli Haberci Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız