Kocaeli Kırım Tatarları Kültür ve Dayanışma Derneği üyeleri bugün dernek binasında geleneksel olarak 2 ayda bir düzenledikleri kahvaltı programında çevre illerden gelen dernek üyeleri ile bir araya geldiler.


Kocaeli Kırım Tatarları Kültür ve Dayanışma Derneğinin bu ay 48’incisini düzenlediği kahvaltı programına Kocaeli Kent Konseyi Başkanı Abdullah Köktürk, CHP Kocaeli Milletvekili Aday adayı Müzeyyen Topçu Tan ve Kırım Tatarları Dernekleri Federasyonu'na bağlı diğer dernek üyeleri de katıldı. Düzenlenen etkinlikte dernek üyeleri kahvaltı çeşitlerinin yanı sıra Kırım lezzetlerinden de tatma şansı buldu. Etkinlikte konuşma yapan Kocaeli Kırım Tatarları Kültür ve Dayanışma Derneği Genel Sekreteri Zümran Aracı, “Bu bizim hale getirdiğimiz 9 yıldır geleneksel kahvaltımız. Hamur işlerini bayanlarımız kendi elleriyle yapıyorlar. Satranç turnuvası yapacağız. 27, 28 Şubat ve 1 Mart tarihinde olacak. Bu tür etkinliklerde soydaşlarımızla birlikte olmak çok güzel” şeklinde konuştu.