Özdilek

Magazin

Kartepe’de Doğaya 250 Sülün Saldılar

1 Ocak 1970 Saat: 02:33
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 349 kez okunmuştur

 

 

Kartepe Belediye Başkanı Şükrü Karabalık’ın ev sahipliğinde gerçekleşen sağlıklı yaşam yürüyüşlerine Dumanlıkaya mevkiinde devam edildi. Yürüyüş sonunda başkan Karabalık doğaya 250 adet sülün saldı.

 

Cumartesi sabahları ilçenin farklı parkurlarında sağlık için yürüyen Kartepeliler, hafta sonu da Kartepe’nin zirvesinde buluştu. Yaklaşık 400 dolayındaki yürüyüş tutkunu Belediye Başkanı Şükrü Karabalık’ın öncülük ettiği sağlıklı yaşam yürüyüşünde biraraya geldi. Dumanlıkaya mevkiinde buluşan vatandaşlar kültür fizik hareketleri ardından muhteşem doğa manzarası eşliğinde coşku içinde yürüdü.

 

Kartepe Belediye Başkanı Şükrü Karabalık ve eşi Nurten Hanım, Milli Parklar Şube Müdürü Nevzat Algan, belediye başkan yardımcıları, belediye meclisi üyelerinin eşlik ettiği yaklaşık 5 kilometrelik yürüyüş, sabah kahvaltısı ve doğaya sülün salınmasıyla son buldu. Milli Parklar Şube Müdürü Nevzat Algan sülün salımı sırasında yaptığı konuşmada doğal hayatın korunmasının ve varlığının devam ettirilmesinin önemini vurguladı

 

Kocaeli Haberci Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız