İzmit’te zabıtanın duyarlılığı bir güvercinin hayatını kurtardı.


İzmit Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri Karabaş Mahallesi İstiklal Caddesi Ulugazi İlk Okulu yakınlarında yaralı bir güvercin ile karşılaştı. Zabıtalar hemen bölgeye belediyenin hayvan toplama ekibini çağırdı. Belirtilen yere gelen görevliler, yararlı güvercini bir kutu içine alarak kısa süre içinde Büyükşehir Belediyesi’nin Köseköy’deki Hayvan Barınma Merkezi’ne götürdüler. Burada veterinerler yaralı güvercine gerekli müdahalede bulunarak hayatta kalmasını sağladılar. Yetkililer, yararlı güvercinin birkaç gün barınma merkezinde tutulduktan sonra doğal ortama bırakılacağını söylediler. İzmit Belediyesi Zabıta ekipleri, yaralı bir güvercini kurtarmanın gönül rahatlığı içinde olduklarını belirterek” Duyarlı olmasaydık, yararlı güvercin, kedi köpek tarafından yenilecekti. Sadece insanlara değil her türlü canlıya karşı görev yapıyoruz” şeklinde konuştular.