Özdilek

Magazin

Gaziantepliler, Antep’i ayağımıza getirdi

Kocaeli Gaziantepliler Derneği’nin organize ettiği ve ilki düzenlenen Yöresel Ürünler ve Yemek Şenliği’nin dün açılışı gerçekleştirildi.

19 Ekim 2014 Saat: 12:12
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 721 kez okunmuştur

Gaziantepliler, Antep’i ayağımıza getirdi
Gaziantepliler, Antep’i ayağımıza getirdi

Kocaeli Gaziantepliler Derneği’nin organize ettiği ve ilki düzenlenen Yöresel Ürünler ve Yemek Şenliği dün Perşembe Pazarı alanında açıldı. Gaziantepliler Derneği Başkanı Hasan Özaygut ve yönetim kurulu üyeleri Ahmet Öner, Özgür Yazan, Tevfik Mete, Doğan Şimşek, Necdet Canmaya, Nuh Yıldırım ev sahipliği yaptığı organizasyonda Gaziantep yöresine has her şey vardı.

 

Kocaeli Haberci Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız