Özdilek

Magazin

FETHİYE CADDESİ IŞIL IŞIL

1 Ocak 1970 Saat: 02:33
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 276 kez okunmuştur


 
İzmit Belediyesinin Fethiye Caddesi’nde yaptığı ışıklandırma çalışması ile cadde ışıl ışıl oldu. Işıklandırma çalışmalarını yerinde inceleyen ve çok beğenen İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan “Şehrimizi adım adım estetik güzelliğe kavuşturacağız. Bu çalışmamızı kentimizin sembol caddesi olan Fethiye Caddesi’nden başlattık. Burada daha önce yapılan güzel çalışmalar var. Biz bunlara bazı ilaveler yaparak cadde ve sokak iyileştirmeleri yapıyoruz. Şimdilik sadece beyaz ışıklarla donatılan caddemize önümüzdeki günlerde renkli ışıklar ve yapraklar takılacak. Ayrıca ağaçlar da ışıklandırılarak canlılık ve estetik katılacak” dedi.
Bu tür ışıklandırma çalışmalarının şehrin her tarafına yayacaklarını da sözlerine ekleyen Başkan Doğan “Turan Güneş Caddesi boyunca Mehmet Ali Paşa ve Bağdat Caddeleri farklı tarzlarda ışıklandırılacak. Bölgenin cazibesi ve ticari hareketliliği arttırılacak. Yapacağımız ışıklandırma ve iyileştirme çalışmaları ile şehrimizi Türkiye’nin, hatta Avrupa’nın sayılı kentleri arasına sokmaktır” şeklinde konuştu.
 

Kocaeli Haberci Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız