Özdilek

Magazin

Eski Dostların 355.toplantısı

Cemil Çetin ev sahipliğinde “Eski Dostlar” grubunun 355.toplantısı KYÖD Sosyal Tesislerinde yapıldı.

15 Kasım 2016 Saat: 08:44
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 88 kez okunmuştur

Eski Dostların 355.toplantısı
Eski Dostların 355.toplantısı

Rahmetli Mustafa Ersoy ve Fikret Balcı ile Emin Saka tarafından 50 sene önce 1966 yılında kurulan “Kocaeli ve Kocaelispor’u seven Eski Dostlar Grubu” 355.toplantısını yaptı.

Cemil Çetin ev sahipliğinde “Eski Dostlar” grubunun 355.toplantısı KYÖD Sosyal Tesislerinde yapıldı.

KYÖD Sosyal Tesislerinde düzenlenen geceye; grubun üyeleri İsmail Kalkandelen, Av. Yılmaz Güler, Hilmi Girgin, Remzi Aybar, Selahattin Öztop, Cemal Akdoğan, Nihat Kambur, Durmuş Ali Yalnız, Günay Gülcü, Şenol Mandacı, İsmet Kaya, Rahmi Tüfekçi, Timur Uzun, Remzi Aybar, Enver Kılıç, Yıldırım Akyollu, Yusuf Tuğrul, Vedat Küçük, Mahir Dönmez, Erdal Yenişen, Reha Yıldırım, Fikret Özalp, Ünal Özpir, Sadık Şen, Rıdvan Toksöz, Mehmet Emiştekin, İshak Aktaş, Tayfun Ersöz, Mustafa Güner, Tahir Ersöz, Süleyman Saygılı, Yakup Kalmuk, Hamza Baştürk, Erhan Yücel, Orhan Balcı, Kamuran Öner, Birol Öztürk, Yasin Şengel, Orhan Biçer, Cemil Çetin, Erdinç Özden, Ahmet Topçu, Yetkin Saner, Şahin Balkan, Yılmaz Kavafoğlu ve Cumali Çamdalı katıldı.

50 yıldır devam ediyor                                                                 

Yemeğin açılış konuşmasını yapan Cemil Çetin, ”Birlikteliğin 50 yılında bugün 355.toplantımızı yapıyoruz. Hoşgeldiniz” dedi.

Cemil Çetin’den şarkı                                                                                             

Cemil Çetin’in söylediği şarkılara gurup üyeleri eşlik ederken, Mahir Dönmez okuduğu şiirler ile geceye renk kattı.

 

Kocaeli Haberci Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız