Özdilek

Magazin

40 yıllık buluşma

Öğretmen Okulları’nın 166. kuruluş yıldönümü, İzmit’te 40 yıllık buluşmayla kutlandı. Kocaeli Öğretmen Okulu mezunları ve öğretmenleri, KYÖD’de düzenlenen yemekte bir araya geldi.

16 Mart 2014 Saat: 17:50
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 445 kez okunmuştur

40 yıllık buluşma
40 yıllık buluşma

40 yıllık hasretin giderildiği buluşma, Kocaeli Öğretmen Okulu fotoğraflarının sinevizyon gösterimi ile başladı. Kısa bir konuşma yapan Tertip Komitesi Başkanı İlksev Ülkü Kural, katılan herkese teşekkür etti. Andımızı ve Öğretmen Okulları Marşı’nı okuyan mezunlar, öğretmenlerine çiçek takdim etti. Program şarkılar ve hatıralar eşliğinde, yemekle devam etti

 

Kocaeli Haberci Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız