Öğretmen Okulları’nın 166. kuruluş yıldönümü, İzmit’te 40 yıllık buluşmayla kutlandı. Kocaeli Öğretmen Okulu mezunları ve öğretmenleri, KYÖD’de düzenlenen yemekte bir araya geldi.


40 yıllık hasretin giderildiği buluşma, Kocaeli Öğretmen Okulu fotoğraflarının sinevizyon gösterimi ile başladı. Kısa bir konuşma yapan Tertip Komitesi Başkanı İlksev Ülkü Kural, katılan herkese teşekkür etti. Andımızı ve Öğretmen Okulları Marşı’nı okuyan mezunlar, öğretmenlerine çiçek takdim etti. Program şarkılar ve hatıralar eşliğinde, yemekle devam etti