YÜKSEL ÖZDEMİR OĞLUNU EVLENDİRDİ
Körfez Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü Yüksel Özdemir’in oğlu Adem Özdemir ile öğretmen Şeyda Kaya ömür boyu birliktelik için “Evet” diyerek evliler kervanına katıldılar. Genç çiftin önce yüzüklerini takan Başkan Pehliv
1 Şubat 2013 Saat: 15:10

Körfez Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü Yüksel Özdemir ile Sevim Özdemir çiftinin memur olarak görev yapan oğulları Adem ile Yozgatlı Salih-Şerife Kaya çiftinin öğretmen kızları Şeyda ömür boyu birliktelik için “Evet” diyerek evlendiler. Körfez Belediye Başkanı Yunus Pehlivan’ın makamında gerçekleşen merasimde Başkan Pehlivan çiftin önce yüzüklerini taktı daha sonra nikahlarını kıydı. Ailelerin de hazır bulunduğu nikahta şahitlikleri Körfez Belediye Başkan Yardımcısı Selattin Kabadayıoğlu ile Deniz Turhan üstlendi.Nikahın akabinde evlilik cüzdanını gelin hanıma veren Başkan Pehlivan genç çifte ömür boyu mutluluklar diledi. Mutlulukları gözlerinden okunan genç çift düğün için kolları sıvadı.

Kocaeli Haberci Tavsiye Formu
Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin